Construirea reputației unui hotel cu Ray F. Iunius, Director de Dezvoltare EHL

„Este imposibil să mai neglijăm percepția unui Brand de către consumatori în zilele noastre.”

25/03/2019

„Exprimându-și opinia online, în timp real, oamenii își declară totodată și emoțiile, bazate pe propria experiență și filtrate prin propriul sistem de valori. O platformă de tipul TripAdvisor încurajează împărtășirea emoțiilor pe internet, lucru care influențează și deciziile și alegerile altora. Nu se pune problema dacă aceste sentimente sunt raționale sau nu, dar este imposibil să mai neglijăm felul în care un Brand este perceput de consumatori pe piață. Și tocmai această percepție este cea care creează adevărata reputație.”

Dr. Ray F. Iunius este fondatorul Institutului pentru Tehnologie și Antreprenoriat Ecole hotelier de la Lausanne (EHLITE), al Institutului pentru Inovare și Antreprenoriat (INTEHL), al Proiectelor de Afaceri pentru Studenți (SBP), al revistei EHLITE și al Catedrei de Inovare Paul Dubrule. Acesta a publicat numeroase lucrări academice și cărți despre industria hotelieră, managementul serviciilor, tehnologie și inovație.

Ecole Hôtelière de Lausanne (EHL) a fost fondată în 1893, aceasta fiind prima școală hotelieră din lume, dar și una dintre cele mai recunoscute instituții de top din industria ospitalității. 

Prof. Ray F. Iunius este Speaker în cadrul FORO – the International Forum for Reputation in Hospitality, care va avea loc pe 7 iunie la Radisson Blu Bucharest 5* Hotel.